2009-08-11

Lucy, i'm home!

Θυμάστε την έκφραση του Ρίκυ, του τηλεοπτικού συζύγου της Λουσίλ Μπολ στην παλιά, κωμική σειρά "I love Lucy", όταν επέστρεφε στο σπίτι του και τα έβρισκε όλα άνω κάτω; Θυμάστε το έκπληκτο και γεμάτο απορία ύφος του όταν προσπαθούσε να καταλάβει τι ακριβώς είχε γίνει κατά την απουσία του;

Κάπως έτσι θα πρέπει να ήταν και το δικό μου ύφος όταν επέστρεψα από τις διακοπές και άνοιξα τον υπολογιστή για να κάνω μια βόλτα από το photoblog. Έκπληκτος σαν το Ρίκυ, είδα ότι δεν λειτουργούσε τίποτα. Αν και στη δικιά μου περίπτωση δεν υπήρχε Lusy για να μου εξηγήσει, δεν ήταν δύσκολο να καταλάβω τι ακριβώς είχε συμβεί. Προφανώς κατά τη διάρκεια των διακοπών μου ο server, στον οποίο φιλοξενούσα το photoblog, είχε καταρρεύσει. Από τη μέρα εκείνη προσπαθώ να επαναφέρω τα πράγματα στην π.δ. (προ διακοπών) κατάσταση. Πριν αρχίσω όμως, να ρίχνω το τελευταίο backup, σκέφτηκα ότι ίσως έπρεπε να μεταφέρω το photoblog σε άλλον hosting provider, αφού ο προηγούμενος αποδείχτηκε αναξιόπιστος. Έτσι μπήκα σε μια διαδικασία επανεγκατάστασης του photoblog από την αρχή.

Γι' αυτό και τόσο καιρό δεν υπάρχουν νέες αναρτήσεις στο blog. Όσο ελεύθερο χρόνο έχω, τον διαθέτω σ' αυτό. Αυτή τη στιγμή είμαι σ' ένα πολύ καλό σημείο, αλλά όχι στο επιθυμητό. Πιστεύω ότι δεν θα αργήσω να τελειώσω μ' αυτή τη διαδικασία, αλλά με τον Murphy να τριγυρίζει ελεύθερο, ποτέ κανείς δεν ξέρει...

No comments:

Post a Comment

Επόμενα Προηγούμενα Αρχική