2012-05-28

Πανοραμικές φωτογραφίες χωρίς τρίποδο

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ένα τρίποδο και μια πανοραμική κεφαλή είναι τα απαραίτητα εργαλεία για μια επιτυχημένη φωτογραφία πανοράματος. Πολλές φορές όμως συμβαίνει ενώ εγώ να βρίσκομαι σ' ένα ιδανικό μέρος για πανόραμα, το τρίποδο να είναι προσεκτικά τακτοποιημένο... στο σπίτι μου. Ψάχνοντας λοιπόν λύση, για κάποιες τέτοιες περιπτώσεις, έπεσα πάνω στο παρακάτω video.


Εδώ αναλυτικό tutorial

Η λύση, που προτείνει εδώ ο Bo Lorentzen, είναι τόσο απλή που, για να είμαι ειλικρινής, μου φάνηκε παιδαριώδης. Ένα κορδόνι κι ένα κέρμα, σιγά μην μου έδιναν τη λύση... Είπα να την δοκιμάσω όμως μιας και δεν είχα καλύτερη πρόταση.

Οι πρώτες προσπάθειες ήταν απογοητευτικές. Όχι όμως γιατί η τεχνική είναι λανθασμένη, αλλά γιατί εγώ ίσως δεν ήμουν εξοικειωμένος με αυτή ή γιατί έκανα τις λήψεις βιαστικά. Ξαναδοκίμασα όμως, πιο προσεκτικά αυτή τη φορά και με 50% overlapping, μεταξύ των λήψεων και τα αποτελέσματα με άφησαν έκπληκτο.


Περισσότερα videos για πανοραμικές λήψεις, από τον Bo Lorentzen δείτε εδώ.

No comments:

Post a Comment

Επόμενα Προηγούμενα Αρχική