2011-03-01

Χρήση φωτογραφίας χωρίς την άδειά μου

Παλιότερα είχα διαβάσει γι' αυτό, κάπου στο internet κι είπα απλά "σιγά μην τύχει σ' εμένα. Που θα με βρούν;"  

Κι όμως έτυχε. Εχθές ένας φίλος με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι σ' αυτό το άρθρο υπάρχει μια φωτογραφία που μοιάζει εκπληκτικά με μια δικιά μου.

Ετσι έκανα μια βόλτα από το site της myinkblog.com και είδα πράγματι αυτή τη φωτογραφία μου να στολίζει το συγκεκριμένο άρθρο, χωρίς βέβαια την άδειά μου. Στην αρχή δεν ήξερα τι να κάνω, ψάχνοντας όμως στο δίκτυο βρήκα αυτό το άρθρο που με βοήθησε.

Επικοινώνησα με τους ανθρώπους του myinkblog.com και τους ενημέρωσα για το γεγονός χωρίς να ξέρω τι ακριβώς να περιμένω. Προς μεγάλη μου έκπληξη, και σε λιγότερο από μια ώρα, είχα πάρει απάντηση. Με ενημέρωναν, ζητώντας μου συγνώμη,  ότι το άρθρο είχε γραφτεί από εξωτερικό συνεργάτη ο οποίος τους είχε διαβεβαιώσει ότι το υλικό ήταν δικό του (αλήθεια, ψέματα άντε βρες). Θα μπορούσαν να με πληρώσουν αν το άρθρο δεν ήταν παλιό (το ανακάλυψα σχεδόν ένα χρόνο μετά), αλλά τώρα δεν είχαν αντίρρηση να μου δώσουν credits για τη φωτογραφία ή να την κατεβάσουν αν δεν επιθυμούσα να την χρησιμοποιήσουν.

Δεν μπορώ να ξέρω αν είναι πάγια τακτική τους (χρησιμοποιούμε ότι βρούμε μπροστά μας κι αν μας πιάσουν ξεφεύγουμε ευγενικά) ή όντως έγιναν έτσι τα πράγματα, νομίζω όμως ότι ήμουν τυχερός αυτή τη φορά αφού το γεγονός έκλεισε πολύ γρήγορα, την επόμενη όμως;
 



No comments:

Post a Comment

Επόμενα Προηγούμενα Αρχική