2009-06-19

Photoblog - Πως να φτιάξετε το δικό σας, δωρεάν.


Τον τελευταίο καιρό μου έχουν κάνει πολλές ερωτήσεις σχετικά με το πως έστησα το photoblog μου. Τι εργαλεία χρησιμοποίησα; Σε ποιόν provider το ανέβασα; Πόσο μου στοίχισε; Τι γνώσεις πρέπει να έχει κάποιος, για να μπορέσει να κάνει κάτι τέτοιο; Τέτοια πράγματα.

Για να πω την αλήθεια, παρόλο που ξέρω πόσο διαδεδομένα είναι σήμερα τα blogs και τα photoblogs, δεν περίμενα τέτοιο ενδιαφέρον. Οπότε λέω τις επόμενες μέρες να γράψω μερικά πράγματα για το τι και το πως. Δεν θα επεκταθώ σε γενικά θέματα περί photoblogs, απλά θα προσπαθήσω να περιγράψω αναλυτικά, τη διαδικασία που ακολούθησα και τα εργαλεία που χρησιμοποίησα στο δικό μου.

Και για ν' αρχίσω από τα πιο σημαντικά να πω ότι, στόχος μου, όταν ξεκίνησα να στήσω το photoblog, ήταν τρία πράγματα.

  • Να μπορώ να έχω δικό μου domain name.
  • Να έχω απόλυτο έλεγχο στον τρόπο παρουσίασης.
  • Να χρησιμοποιήσω όσα περισσότερα open source εργαλεία μπορούσα, για να κρατήσω το κόστος χαμηλά.
Τελικά, κατάφερα το όλο εγχείρημα, μετά την ολοκλήρωσή του, να μου στοιχίζει 7,40 ευρώ το χρόνο.

Πριν όμως παρουσιάσω αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, ας τα παραθέσω συνοπτικά για τους... βιαστικούς:
  1. Κατοχύρωση domain name
  2. Επιλογή provider για τη φιλοξενία του photoblog.
  3. Download απαραίτητου λογισμικού.
  4. Εγκατάσταση λογισμικού.
  5. Εκκίνηση photoblog.
Οποιοσδήποτε έχει βασικές γνώσεις ορολογίας και χρήσης Η/Υ και internet, μπορεί να εκτελέσει και να ολοκληρώσει τα παραπάνω βήματα. Εξειδικευμένες γνώσεις προγραμματισμού δεν απαιτούνται αλλά σίγουρα βοηθάνε αν τις έχετε. :)

Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή...



:: Επόμενο :: Κατοχύρωση Domain name

No comments:

Post a Comment

Επόμενα Προηγούμενα Αρχική